Vragen ? Bel 085 040 7444

Mijn klant betaalt niet, wat kan ik doen?

Je hebt al een herinnering gestuurd, contact gehad met je klant en afspraken gemaakt, nog een herinnering gestuurd, maar je factuur wordt niet betaald.

Stuur dan een brief/mail naar je klant waarin je zegt het factuurbedrag te verhogen met de incassokosten als er niet binnen een betaalde periode wordt betaald.

  • betaling binnen één week is redelijk, als je al een tijdje op de betaling wacht
  • de vergoeding voor incassokosten is een percentage van de factuur
  • het minimum bedrag is € 40
  • dit is een wettelijke regeling (WIK)
  • kijk voor meer info op ondernemersplein.nl

 

Tweets

Wist je dat VZZP een samenwerking is aangegaan met @ondernemersnetw en @ikwordzzper.nl? Lees hier meer:… https://t.co/4eFS7Yycwl
Op 27 september 2018 vindt het ZZP Boost Event plaats in Veghel! Benieuwd naar wat je kunt doen? Lees meer of meld… https://t.co/RW5OLpR94j
Wil jij succesvol starten als zzp'er? Volg het gratis webinar van Martijn Pennekamp van @ikwordzzper op 17 septembe… https://t.co/hBaON23sDb
Wil je ons helpen - volg de link https://t.co/XxldQDuLWY #helpenisgoed #jouwmeningtelt

Hou me op de hoogte

Vragen?